Το σχολείο μας συμμετείχε στο Πρόγραμμα
?ΘΑΛΗΣ:
«Το Θέατρο ως μορφοπαιδευτικό αγαθό στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία» ? «Το Σκηνικό Δοκίμιο ως μέθοδος προσέγγισης της Λογοτεχνίας»?.
Με την εφαρμογή του σκηνικού δοκιμίου γίνεται δοκιμή απόδοσης ενός λογοτεχνικού κειμένου σε σκηνική παρουσίαση. Πρόκειται ουσιαστικά για τη θεατρική «εκταμίευση» ενός λογοτεχνήματος. Το κείμενο «περνάει» από την «οριζόντια» θέση στην «κάθετη» και η γλώσσα γίνεται ζωντανή φωνή που αποτυπώνει συναισθήματα, σκέψεις, απόψεις. Προϋποθέσεις εφαρμογής της συγκεκριμένης μεθόδου είναι το λογοτεχνικό κείμενο να μπορεί να εμπνεύσει τη θεατρική δραστηριότητα, το περιβάλλον να είναι θεατό, το κείμενο να προάγει τη συγκίνηση και να δίνει την ευκαιρία διαλόγου και προβληματισμού και να υπάρχει η δυνατότητα σύνθεσης ενός επιμύθιου.
Στο πλαίσιο του προγράμματος ΘΑΛΗΣ και της δράσης «Το Θέατρο ως μορφοπαιδευτικό αγαθό στην Εκπαίδευση και στην Κοινωνία», έχουν πραγματοποιηθεί δύο επιμορφωτικές συναντήσεις (φθινόπωρο 2014 και άνοιξη 2015). Η εργασία της ομάδας παρουσιάστηκε στο Ηράκλειο το φθινόπωρο του 2015.
Εδώ θα βρείτε την παρουσίαση της εργασίας μας