Η χρονιά που διανύσαμε δοκίμασε τις αντοχές του πλανήτη μας και ανέδειξε ότι η κλιματική αλλαγή, αλλά και η εξάπλωση της πανδημίας οφείλεται ιδιαίτερα στη καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος. Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το Α1 τμήμα της Α’ Λυκείου με το συγκεκριμένο θέμα και παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες τηλε-μαθημάτων καταφέραμε τα παρακάτω:

Τοποθέτηση κάδου ανακύκλωσης ηλεκτρικών συσκευών στο σχολείο μας από τον δήμο (Δεκ. 2020)

Διαδικτυακή συνάντηση με την κ. Παπαδογιάννη Κ. υπεύθυνη του ΚΠΕ Βάμου για ενημέρωση & συζήτηση με τους μαθητές  (9 Φεβ.2021).

Συμμετοχή στο Μαθητικό Πανελλήνιο διαγωνισμό: «Το κλίμα αλλάζει …αλλάζω ζωή» του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας με υποβολή ηλεκτρονικού Παιχνιδιού: Ο εκατομμυριούχος και η κλιματική αλλαγή (1 Μαρτίου 2021).

Παρουσίαση του προγράμματος μας στη Παγκόσμια Ημέρα Δράσης για το Κλίμα που διοργάνωσε το ΚΠΕ Βάμου (19 Μαρτίου 2021).

Η Ομάδα καθηγητών:

Καρινιωτάκη Μ, Χόμπη Αμ. Κωβαίος Ηλ.

Στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Στα μονοπάτια της φύσης και της ζωής», σαράντα (40) μαθητές της Α΄τάξης συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Προσφύγων Ανωγείων στις 29/11/2016.

Προγράμματα Περιβαλλοντικής Αγωγής

 

2014 - 2015

1) " Η πόλη μου μέσα από τις πέντε αισθήσεις"

Φόρμα υποβολής

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό επιδιώκουμε να γνωρίσουμε τον τόπο μας, πολυδιάστατα και βιωματικά, αναφερόμενοι στις πέντε αισθήσεις μας και σε όλες τις παραμέτρους που συνθέτουν τις σχέσεις του φυσικού τοπίου και των ανθρωπογενών δράσεων σ? αυτό. Προσεγγίζουμε το φυσικό, κοινωνικό, οικονομικό και πολιτισμικό παρελθόν, παρόν και μέλλον της πόλης μας και επιχειρούμε έναν κριτικά ερμηνευτικό λόγο της πραγματικότητας για να αντιληφθούμε τη σημασία της ενεργητικής συμμετοχής προς ένα βιώσιμο μέλλον.

Θεματικές ενότητες:

TOΠΟΣ ΜΟΥ

1.  ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ

1.1. Φυσικό περιβάλλον-γεωμορφολογία

1.2. Ανθρωπογενές περιβάλλον-διαχρονική παρουσία στον τόπο μου (δημόσια και ιδιωτικά κτήρια, υποδομές, δρόμοι κα.)

2. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΚΟΗΣ

2.1. Ήχοι της πόλης (αυτοκίνητα, άνθρωποι)

2.2. Ήχοι της φύσης (πουλιά, ζώα, βροχή, κύματα)

2.3. Ήχοι των ανθρώπων (τοπική διάλεκτος, τραγούδια κ.α.)

3.  ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΣΦΡΗΣΗΣ

3.1. Μυρωδιές της  πόλης (καυσαέρια, φαγητά κ.α.)

3.2. Μυρωδιές της φύσης (βότανα, παραδοσιακές καλλιέργειες κ.α.)

4. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ

4.1.  Παραδοσιακές γεύσεις του τόπου μου (τοπική κουζίνα ανά ιστορική περίοδο)

4.2.  Σύγχρονες γεύσεις του τόπου μου

5. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΦΗΣ

4.3.   Η επαφή με τα στοιχεία της φύσης (νερό, αέρα κ.α.)

4.4.   Η «επαφή» με τους ανθρώπους, τα κτήρια 

(Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δεικτάκη Α., Καρίμαλη Ευ., Καρινιωτάκη Μ., Χόμπη Αμαλία)

 

2) "Ο κήπος πάει... σχολείο!"

Δείτε το ιστολόγιό μας!

(Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Βογιατζή Ει., Μπεϊκάκη Κασσάνδρα, Πολάκη Μ.)

 

 

  2013-14

 1) Ο κήπος πάει ... σχολείο

Δείτε το Ιστολόγιό μας!!! 

 (Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Βογιατζή Ει., Δασκαλάκης Μ., Μπεϊκάκη Κ., Πολάκη Μ.)

 

2) Ως ενεργός πολίτης ερευνώ

και προτείνω αειφόρους τρόπους διαβίωσης.

Δείτε εδώ το υλικό

 (Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δεικτάκη Ν., Χόμπη Α., Καρινωτάκη Μ., Παπαδάκης Μ.)

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2017-2018 υλοποιήθηκε το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με τίτλο : «Επεμβαίνοντας στη φύση και στη διατροφή» και με τους μαθητές του Α1 . Έγιναν μια σειρά από συναντήσεις και δράσεις κατά τη διάρκεια του έτους και τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στο επισυναπτόμενο αρχείο ppt.Το πρόγραμμα συντόνισαν οι καθηγητές : Καρινιωτάκη Μαρία , Παπαδάκης Εμμανουήλ και Δεικτάκη Αναστασία.

 

Πρόγραμμα Π.Ε. Σχολικό Έτος: 2013-14

Θέμα: Ως ενεργός πολίτης ερευνώ και προτείνω αειφόρους τρόπους διαβίωσης.

Βίντεο δραστηριοτήτων:

1. Βιωματικό παιγνίδι για υπερκατανάλωση

2. Παρασκευή σαπουνιού

3. Εκδρομή στον Όλυμπο

4. Οικομαγειρέματα

5. Οικολογική κατοικία

 

Συνημμένα

Έντυπο Υποβολής προγράμματος.

Τελική παρουσίαση

Εργασίες μαθητών

 

Εκδόσεις

Επιμορφωτικές δράσεις

 

Ηλεκτρονική τάξη

Ιστολόγια

Αρχείο

Τύπος


Εκπαιδευτικοί σύνδεσμοι

 

Διαγωνισμοί