Στα πλαίσια του προγράμματος DIMAS, στο οποίο συμμετέχει το Πειραματικό Λύκειο Ρεθύμνου του Πανεπιστημίου Κρήτης, κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του προγράμματος (Οκτώβριος 2019 – Μάρτιος 2020), υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις


  • Πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της MyDocumenta στην Βαρκελώνη, η πρώτη συνάντηση των συνεργατών του προγράμματος, στις 7 και 8 Νοεμβρίου 2019, όπου έγινε η αρχική γνωριμία και έγινε αναλυτική παρουσίαση των απαιτήσεων του προγράμματος και των ρόλων και των υποχρεώσεων όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Οι επιτυχημένες παρουσιάσεις του κ. Εμμανουήλ Σταυρακάκη, εκπροσώπου της Περιφερειακή Εκπαίδευση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης που είναι υπεύθυνη ως φορέας για την διάχυση των αποτελεσμάτων, της κ. Simona Mihai-Yiannaki, εκπροσώπου του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, που έχει την επιστημονική καθοδήγηση και παροχή βοήθειας στη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού και των Cristina Casanova, Andrea Contino, Mirjam Hillenius και Juan Ramón López της MyDocumenta, του ισπανικού φορέα που έχει την ευθύνη για τον συντονισμό και την σωστή υλοποίηση της δράσης, ξεκαθάρισαν τους ρόλους του κάθε ένα στο πρόγραμμα και προσδιόρισαν το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων.
  • Πραγματοποιήθηκε πιλοτική έρευνα, σχετικά με τις δεξιότητες πάνω στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ που διδάσκονται στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τις ικανότητες αντίστοιχα που απαιτούνται από τους επαγγελματίες της αγοράς, μέσω ερωτηματολογίων που σχεδιάστηκαν και προωθήθηκαν για συμπλήρωση σε εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες του χώρου.
  • Βάσει των απαντήσεων των ερωτηματολογίων, διαμορφώθηκε ένα βασικό προφίλ δεξιοτήτων που σχετίζονται με το Digital Marketing και θεωρείται ότι πρέπει να κατέχουν οι απόφοιτοι του σχολείου ώστε να είναι στοιχειωδώς προετοιμασμένοι για τις απαιτήσεις της αγοράς.
  • Πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, από τις 19 έως 21 Φεβρουαρίου 2020, τριήμερη εκπαίδευση των εταίρων σε ψηφιακά εργαλεία στην δημιουργία μιας συνεργατικής και καινοτόμου μεθοδολογίας με την χρήση ηλεκτρονικού χαρτοφυλακίου. Η επιμόρφωση έγινε από την κ. Christina Cazanova (εκ των διοργανωτών) η οποία παρουσίασε την πλατφόρμα e-portfolio που έχουν αναπτύξει, ως εργαλείο για την εισαγωγή και προώθηση καινοτόμων μεθοδολογιών μάθησης, την δυνατότητα στην παροχή εξατομικευμένης μάθησης, την φιλοσοφία της δια βίου και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που πρεσβεύει καθώς και τις αυξημένες δυνατότητες στο κομμάτι της αξιολόγησης, της συνεργασίας αλλά και στην αξιοποίηση της στην αγορά εργασίας. Παράλληλα, ο κ. Γιώργος Παπαγεωργίου, εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου, εγγυήθηκε την δημιουργία ενός βασικού προτεινόμενου προγράμματος σπουδών, το οποίο θα γίνει σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των συνεργαζόμενων σχολείων
  • Κάθε μήνα, πραγματοποιείται μία «συνάντηση» εξ αποστάσεως, όπου γίνεται ανταλλαγή απόψεων, συζήτηση και προγραμματισμός των ενεργειών που πρέπει να γίνουν.

Ο απολογισμός λοιπόν του πρώτου εξαμήνου, θεωρείται θετικός. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, εργάζονται σταθερά για την υλοποίηση των στόχων που τέθηκαν, σε έντονα συνεργατικό και φιλικό κλίμα. Οι προσδοκίες είναι υψηλές και πιστεύουμε ότι η δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε στις μέρες μας λόγω του κορωνοιού, δε θα σταθούν εμπόδιο στην ομαλή συνέχισή του.

Εκδόσεις

Επιμορφωτικές δράσεις

 

Ηλεκτρονική τάξη

Ιστολόγια

Αρχείο

Τύπος


Εκπαιδευτικοί σύνδεσμοι

 

Διαγωνισμοί