Παρά τις δύσκολες συνθήκες που οφείλονται στο COVID-19, η υλοποίηση του προγράμματος συνεχίζεται. Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου ολοκλήρωσε την ανάπτυξη ενός προφίλ ψηφιακού μάρκετινγκ (DMCP), ενός πλαισίου που καθορίζει τις δεξιότητες, τους δείκτες και τα μαθησιακά αποτελέσματα που απαιτούνται για την απόκτηση ικανοτήτων ψηφιακού μάρκετινγκ. Η ψηφιακή ικανότητα είναι μία από τις οκτώ βασικές ικανότητες για τη διά βίου μάθηση που αναπτύχθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την προσωπική ολοκλήρωση και ανάπτυξη, την ενεργό συμμετοχή των πολιτών, την κοινωνική ένταξη και την απασχόληση σε μια κοινωνία της γνώσης.

Το DMCP εκπονήθηκε με τη συνεργασία όλων των συνεργατών και βασίζεται σε έρευνα σχετικά με τα τοπικά προγράμματα σπουδών, τους υπάρχοντες ανοιχτούς διδακτικούς πόρους του ψηφιακού μάρκετινγκ και ένα σύνολο ερωτηματολογίων, τα οποία πραγματοποιήθηκαν από τον Δεκέμβριο του 2019 έως τον Μάρτιο του 2020 στην Ελλάδα, την Ισπανία και τη Σουηδία, με σημαντικούς ενδιαφερόμενους, όπως καθηγητές κλάδων Οικονομικών και Πληροφορικής, και ειδικούς του κλάδου από εταιρείες κοινωνικών μέσων.

Το DMCP που δημιουργήθηκε, αποτυπώθηκε σε όλες τις γλώσσες των χωρών μελών (Αγγλικά, Ελληνικά, Ισπανικά και Σουηδικά.) και μπορείτε να το βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους!

Attachments:
Download this file (DIMAS_DMCP_EL_final.pdf)Ελληνικά[Το προφίλ Δεξιοτήτων Μάρκετινγκ, στην ελληνική γλώσσα]755 Kb
Download this file (DIMAS_DMCP_EN_final.pdf)Αγγλικά[Το προφίλ Δεξιοτήτων Μάρκετινγκ, στην αγγλική γλώσσα]675 Kb
Download this file (DIMAS_DMCP_ES_final.pdf)Ισπανικά[Το προφίλ Δεξιοτήτων Μάρκετινγκ, στην ισπανική γλώσσα]713 Kb
Download this file (DIMAS_DMCP_SV_final.pdf)Σουηδικά[Το προφίλ Δεξιοτήτων Μάρκετινγκ, στη σουηδική γλώσσα]656 Kb

Εκδόσεις

Επιμορφωτικές δράσεις

 

Ηλεκτρονική τάξη

Ιστολόγια

Αρχείο

Τύπος


Εκπαιδευτικοί σύνδεσμοι

 

Διαγωνισμοί