Πρόγραμμα σπουδών DIMAS
Με την ολοκλήρωση και την καταγραφή του προφίλ δεξιοτήτων ψηφιακού μάρκετινγ (DMCP), οι συντελεστές του προγράμματος, προχωρήσαμε στη δημιουργία του αντίστοιχου αναλυτικού προγράμματος σπουδών. Το πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ, βασίζεται στο DIMAS DMCP, περιέχει μια περιγραφή του σχεδιασμού και της ανάπτυξης του αντίστοιχου υλικού μάθησης και αποτελείται από ένα σύνολο γενικών και ειδικών στόχων καθώς και ενδεικτικές δραστηριότητες για την επίτευξή τους!
Με το συντονισμό του EUC, κάθε εταίρος βοήθησε στο σχεδιασμό του προγράμματος σπουδών και του περιεχομένου του, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού κατάλληλων δραστηριοτήτων, της ρουμπρικάς αξιολόγησης και του καθορισμού της μεθοδολογίας μάθησης. Οι συνεργάτες ανέπτυξαν δραστηριότητες βασισμένες σε σενάρια πραγματικής ζωής, επίλυση προβλημάτων, μάθηση μέσω πράξης και συνδέοντας τις ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ που απαιτούνται από πραγματικές δραστηριότητες στα ίδια κανάλια που χρησιμοποιούν τα σχολεία τους για να επικοινωνήσουν με την κοινωνία (ιστότοποι, ενημερωτικά δελτία, περιεχόμενο ιστολογίου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το πρόγραμμα σπουδών μπορείτε να το δείτε και να το μελετήσετε και στις τέσσερεις γλώσσες, ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους
![]() | [Το πρόγραμμα σπουδών για απόκτηση Δεξιοτήτων Ψηφιακού Μάρκετινγκ, στην αγγλική γλώσσα] | 719 Kb |
![]() | [Το πρόγραμμα σπουδών για απόκτηση Δεξιοτήτων Ψηφιακού Μάρκετινγκ, στην ισπανική γλώσσα] | 678 Kb |
![]() | [Το πρόγραμμα σπουδών για απόκτηση Δεξιοτήτων Ψηφιακού Μάρκετινγκ, στην ελληνική γλώσσα] | 795 Kb |
![]() | [Το πρόγραμμα σπουδών για απόκτηση Δεξιοτήτων Ψηφιακού Μάρκετινγκ, στη σουηδική γλώσσα] | 667 Kb |